قصة بئر الشهوة الجزء السادس

قصة بئر الشهوة الجزء السادس
قصة بئر الشهوة الجزء السادس

 والساعة بقت 3 ونص ومريم قالت لى بصراحة يا ماهر انا لسه طيظى بتنبض وبتقمط جامد وكسى بيشفط جامد ومش عاوز يسكت ولسه حاسة بزبرك جوايا والإحساس دا مش قادرة اطلع منه خالص وكسى غرقان على الاخر وهايجة اوي اوي اعمل ايه انا هايجة اوى وانا قلت لها بصى يا مريم انتي شهوانية اوى ودا طبيعى جدا انتى اتجوزتى صغيرة وواضح من كلامك ان أمك واختك شهوتهم قوية وانتى حسب كلامك الراجل اللى معاكى مش حاسس بيكى صح وانانى بيشبع نفسه حتى غلط مع انه لو حس بيكى هيعيش متعة ملهاش زى وكملت كلامى وانا حاطط ايدى على ضهرها وهى قاعدة جنبى وقلت لها انتى يا مريم هرمون الشهوة مالى جسمك كله وانا لما دخلت جواكى حسيت بيكى اوى وانا كمان برضه حاسس دلوقتى بنفس احساسك وانا يا مريم مش هكدب عليك انا كمان لسه حاسس ان زوبرى جواكى ولسه حاسس بكلبشت كسك وطيظك على زبري وانا لو عليا هقوم اخدك ونقلع ملط واركبك وأفضل انيك في كل جسمك ومش هقوم من عليكى خالص بس مينفعش نعمل حاجة تاني هنا دلوقتي احنا لازم نسيطر على شهوتنا وخلينا نرتب امورنا ونشوف ممكن نتقابل ازاى لو انتى عندك استعداد لكدا! لو جيتي لى هنقدر ناخد راحتنا وهقدر اركبك وانيكيك وامتع كل سنتى في جسمك وهعوضك سنين الحرمان دى واروي جسمك من لبن زبرى اللى بتعشقيه يا شرموطة وسألتها انتى بتقدرى تخرجى براحتك ولا ايه ظروفك؟

قصة بئر الشهوة الجزء السادس


ومريم قالت لى اه انا بقدر اخرج براحتى طبعا انا بروح الكوافير وبروح جيم واوقات بروح الهايبر او كارفور لو طلعت في دماغى طبخة معينة او حلويات بس معظم الأوقات بتخرج معايا نسرين اختى وأوقات ياسمين وانا سألتها طيب وفادى ايه ظروفه؟ ايه مواعيده؟ ونظام تواجده في البيت معاكم بيبقى ازاى؟؟ وهى قالت لى فادى بيخرج 9ص وبيرجع 11 بليل وفى أوقات بيعدى يتغدى في البيت وينزل تانى يشوف شغله وانا قلت لها طيب يا مريم خدى دا الرقم بتاعى مش مع اى حد غير بابا بس ومسكت موبايل مريم وسجلت رقمى وقلت لها سجليه زى ما تحبى وكمان ممكن تبعتى لى من على سوفت روز في اى وقت ولو عندك استعداد وحابة ناخد راحتنا مع بعض ممكن ترتبى ظروفك وتكلمينى اقابلك واخدك من اقرب مكان بس محدش يشوفك لما تركبى معايا يعنى اخدك من مكان محدش يعرفك فيه واخدك تيجى عندى نعيش براحتنا وعلى حسب وقتك نخلص واوصلك لمكان ما خدتك وانتى تروحى وطبعا دا من غير ما اى حد يعرف حاجة ولا يحس بحاجة قولتى ايه يا لبوة؟



ومريم فرحت جدا وقالت لى تمام طيب ممكن لما فادى يرجع انت ترتب معاه موضوع اننا نيجى لك الشركة وانا ممكن انتهز الفرصة واقول له انى محتاجة اروح الكوافير اظبط شعري وياسمين ممكن ابعتها عند نسرين اختي وانا ممكن اجى لك الصبح أكون عندك من 10ص لحد 5 بعد الضهر وانا قلت لها النهاردة السبت انا ممكن أرتب مع فادى نتقابل الأربعاء لو دا يناسبك؟ وهى قالت لى اه صح عشان بكره هو إجازة ومش هقدر اجى لك بكره طبعا وانا قلت لها تمام ممكن تيجى الاتنين او الثلاثاء انتى رتبى دنيتك براحتك وقولي لى وانا اظبط مواعيدي بناء على الترتيب بتاعك وهى قالت لى خلاص ان كان كده انا ممكن اجى لك الاثنين والثلاثاء الاثنين هقول انى رحت الكوافير وكان زحمة وعلى دورى النور قطع فمضطرة اروح تانى الثلاثاء وضحكت وقالت وكدا أقدر اقضى معاك الاثنين والثلاثاء من 10 ص لحد 5 م ايه رأيك؟ وانا ضحكت وقلت لها عينايا ليكي يا كس أمك ورحت مبعبصها في طيظها



ومريم قالت لى هاسألك سؤال وبدون زعل هي الشقة اللى هتاخدنى فيها دى امان؟ اصلى بصراحة انا اول مرة في حياتى ها اعمل كدا يا ماهر! وانا قلت لها انا مش تلميذ يا مريم عشان اخدك في شقة واحد صاحبى!! لا طبعا أولا دى مش شقة دى فيلا في كمباوند هندخل بالعربية جراج الفيلا وننزل ونطلع لحد ما تبقي معايا على السرير يعنى محدش هيشوفك ولا حد هيعرفك وكمان يا مريم لازم تتاكدى انى بخاف عليكى ولما تبقى معايا لازم تبقى في امان ومريم قالت لى ماتزعلش منى انا اول مرة اعمل كدا في حياتى فانا بصراحة خايفة اوى ومرعوبة بس من ناحية تانية انا بثق فيك يا ماهر بس اعذرنى مش متعودة لسه وضحكت وقالت لى لسه جديدة في الشرمطة بس المغامرة مثيرة اوى وحطت ايدها على زبري وقالت لى صحيح هي فين الفيلا دي؟ وانا قلت لها في الشيخ زايد - هما طبعا كانوا عايشين في حدائق الاهرام ومريم قالت لى كويس اوى دى كدا قريبة خالص مننا سؤال كمان هى الفيلا دى بتاعتك؟ وانا قلت لها اه احنا عندنا الفيلا دى في زايد وشقتنا في مصر الجديدة وعندنا القصر بتاع بابا في الرحاب دا اللي عايشين فيه وعندنا قصر في التجمع وكمان انا عندى شقة قريبة من شركتى في المعادى أوقات لما بتاخر في الشركة بكسل اطلع الرحاب وببيت فيها وهى قالت لى انت شاطر اوي يا ماهر وراجل بجد وتستهال كل خير



ومريم قالت لى طيب انا على أخرى اوى دلوقتى ومش قادرة استحمل ليوم الاثنين اعمل ايه!!! وانا قلت لها طيب ايه رأيك تكلمى فادى وشوفى قدامهم اد ايه وقولي لهم ان ماهر خلص من بدري وبيقول لى ان وراه ميعاد مهم ولازم ينزل يروحه وانتوا خليكم براحتكم ومريم قالت لى حلوة الفكرة دي وكده ممكن انزل معاك كاني رايحة كاروفور ونطلع على شقتك وتركبنى وناخد وقتنا مع بعض براحتنا وانا حسيت ان مريم خلاص بقت متعلقة بيا وما صدقت انها لقت الدكر اللى بتدور عليه عشان يشبعها ويروى شهوتها ومريم مسكت موبايلها وكلمت فادى جوزها وقالت له انت بتهرج يا فادى اه قطعت فواكه وعملت قهوة وعملت عصير وهو خلص من بدري وبصراحة انا عايزة انزل اروح الجيم ومريم وهى بتكلم جوزها فادى على الموبايل كانت بتبص لى وبتغمز لى وبتكمل وقالت لفادى اه انا سبته في الصالون وجيت دخلت اوضتى قلت اكلمك واشوفكم فين؟ وماهر عايز ينزل يمشى فقال لى اكلمك وساب لك رقم تليفونه قال لى خلى فادى يكلمنى وياكد على معادنا يوم الأربعاء الجاى في المعادى في الشركة عنده الساعة 12 ض ومريم بتبص لى وقالت لجوزها اه ماتقلقش الراجل فاهم إنك مشغول وهو كمان عنده مواعيد وعايز يشوف شغله انت بقى فهم جمال ان ماهر عنده ميعاد مهم ونزل خد عربيته وراح مشواره وبتسال جوزها وقالت له فادى انت هترجع امتى؟ بليل؟ طيب انا نازلة رايحة الجيم وهبقى اعدى ابص على المحلات اللى جنب الجيم لو انت رنيت عليا وانا مردتيش ان ممكن ابقى في السبا في الجيم فمش هكون بعرف ارد عليك ***** يخليك يلا بقي سلام



ومريم خلصت المكالمة ورجعت قعدت جنبى وقالت لى كدا هما مش هيرجعوا دلوقتي دول لسه هيتاخروا وانا قلت لها خلاص أقوم انا بقي اروح مشوارى وهى باستغراب قالت لى مشوار ايه دلوقتي؟ انا بقول لك جسمى مولع نار وانت زبرك منفوخ اهو وحاسس بيا وانت عايز تسيبنى مولعة كده وتمشى وانا قلت لها انتى مجنونة هو انتى ماشبعتيش لسه!!! طيب وياسمين!!! ومريم قالت لى لا ماشبعتش وبصراحة هايجة نييك بص بقي انا هقوم اجيب لك مفتاح الشقة تحت دلوقتى وانت هتقوم دلوقتى تعمل انك نازل رايح مشوارك وتنزل فعلا وتركب الاسانسير بس تنزل الدور التالت اللى تحتينا بدورين وانت تنزل بالاسانسير وتدخل وتستنانى وانا هلبس لبس الجيم واقول لياسمين انى رايحة الجيم وانزل واجى لك في الشقة تحت ماهو دا جيم برضه ولا ايه وضحكت وانا قلت لها انتى بجد مجنونة يا مريم وهى بقت فرحانة اوى وقالت لى انا مش قادرة خلاص يا ماهر جسمى مولع نار ثواني خليك قاعد هروح اجيب لك المفتاح


وقامت مريم وراحت تجيب المفتاح وانا هجت اوى وزبرى اتنفخ على الاخر وطبعا كل اللى بيحصل دا هيجنى جدا جدا وخصوصا انى بقالى اكتر من اسبوعين منكتش ومريم فرسة هايجة وعاملة زى الأرض البكر محدش حاسس بيها وانا عايز اكتشفها واتمتع بيها وهى زى التفاحة اللى استوت وجاهزة تتاكل وتتعصر وانا بفكر في كدا لقيت مريم جت وجابت لى المفتاح وادتهولى وقالت لى الدور الثالث الشقة اللى على يمين الاسانسير رقم 301 وانا خدت منها المفتاح وحطيته في جيبى وقمت بوستها وقلت لها طيب عايزك تلبسى لى اندر جامد بقي عشان هخده بعد ما نخلص يا شرموطة ومريم ضحكت وقالت لى انت كدا هتخلص على اندراتى كلها وهمشى في الشارع من غير اندر وضحكت وانا ضربتها على طيظها وقلت لها أبقي هاتى معاكى سليبرز رابر يا كس أمك عشان هدلعك اخر دلع يا بنت المتناكة يا لبوة ومريم ضحكت وقالت لى حاضر يا دكرى انت مستعجل وانا قلت لها اوى اوى يا لبوة وانا فعلا بقيت هايج اوى على مريم وهى قالت لى كس اللبوة هيتجنن على زبرك يا دكري وانا فعلا بقى زبرى هيتفرتك من الهيجان ومريم بصت على زبرى وقالت لى استنى دقيقة واحدة وراحت المطبخ ورجعت وقالت لى انا عملت لك عصير افاكادوا بالموز والكيوى واللبن والعسل وحطيته لك في كولمان بارد تاخده معاك وانت ماشى وانا ضحكت قلت لها طيب يلا نادى اللبوة الصغيرة عشان أسلم عليها ومريم ضحكت وقالت لى انت هايج عليها هى كمان وانا قلت لها مش اتفقنا نتكلم بصراحة مع بعض وهى قالت لى طبعا وانا قلت لها بصراحة يا مريم انا هايج عليكوا انتوا الاتنين بس انتى الأساس يا شرموطة وهى قالت لى بما اننا بنتكلم بصراحة ممكن اقول لك على حاجة وانا قلت لها قولى يا بنت المتناكة يا هايجة وهى قالت لى نفسي تنكينى قدام ياسمين وانا لما سمعت طلب مريم خلاص بقيت في قمة هيجانى وقلت لها لو ليكى مزاج في كدا هنيكيك وانيكها معاكي على نفس السرير يا شرموطة يا بنت القحبة وهى بقت في قمة الهيجان وقالت لى بجد هو ينفع؟



ومريم بقت في قمة شهوتها وانا قلت لها مش وعدتك إنك هتعيشى معايا تجارب ممتعة مكنتيش عمرك هتتخيليها طبعا ينفع معايا كل حاجة تنفع ومريم بصت على زبرى وقالت لى شكل زبرك بالمنظر دا هيفضحك قدام ياسمين وانا ضحكت وقلت لها اكيد هي بتبص عليه وبتتمنى تدوقه زى ما انتى دوقتيه يا كس أمك واديكى اهو مش قادرة تبعدى عنه يا قحبة يا بنت المتناكة ومريم قالت لى اووف كفاية أحسن انا خلاص هنط عليك واغتصبك وضحكنا ومريم قالت لى يلا انت اجهز وتعالى ناحية باب الشقة واعمل إنك مستعجل وعايز تنزل تروح مشوارك وانا هنادى ياسمين تسلم عليها وانت تنزل تستناني في الشقة وانا قمت وقفت وبسرعة فتحت سوستة بنطلونى وشيلت الاندر بتاع مريم من على زبرى ودخلت زبري بالعافية وقفلت السوستة ومسكت الاندر بتاع مريم ودخلته فى جيب البنطلون بتاعى ومسكت الموبايل بتاعى والكولمان اللى في الكيس في ايدى التانية ورحت ناحية الباب وفعلا زبرى بقي منفوخ على الاخر من الهيجان ومريم خبطت على باب اوضة ياسمين وقالت لها تعالى يا جيسي سلمى على ماهر عشان هو هينزل يمشى


اسهل طريقة للربح الوفير بمجرد مشاهدة اعلانات

ادخل واربح يوميا 20 دولار اضغط على الصورة

كود التسجيل

43916904

الفيديو الثالث

    إرسال تعليق

    0 تعليقات